mercoledì 17 luglio 2013

Passeggiata notturna


Buongiorno a tutti darlings & dreamers! Oggi per fortuna è il mio giorno libero e sono di riposo a casa, prima di fare qualche commissione, un pò di shopping con i saldi che no guasta mai, una corsetta con il mio adorabile Marino! Vi lascio questo post con un outfit che ho indossato una sera di giugno prima delle mie vacanze, quando ancora il mio puppy doveva essere tosato e sottoposto agli ultimi vaccini per l'anno in corso :-) 


Hello everyone darlings & dreamers! Fortunately today is my day off and are resting at home, before doing some errands, some shopping with no balances that never fails, a jog with my adorable Marino! I leave this post with an outfit that I wore on a June evening before my vacation, even when my puppy had to be sheared and subjected to the latest vaccines for the current year :-)




Mango pants




Motivi pants


Rayban sunglasses


Me and my adorable dog Marino :-)





In short, I hope you enjoy it.
Waiting for your comments, follow me

kiss
SARA


3 commenti:

  1. Adorable, elegant outfit! You look simply wonderful! Thanks for sharing such a nice post!
    Have a happy time!

    Alexandra
    www.svetusvet.com

    RispondiElimina
  2. Very pretty look, dear! Amazing top!!)
    Follow your blog)) I'll be happy, if you follow me)
    http://karinamalinana.blogspot.ru/

    RispondiElimina

Lovely comments